torsdag 31 januari 2013

Urinvägsinfektion sucks big time...

Ja... Jag har fått urinvägsinfektion... Men har påbörjat kuren med antibiotika igår så om 4 dagar ska den va putts väck!! Det jobbiga är att man blir så trött av tabletterna.. Tror jag? Jag brukar alltid ha extra krafter kvar till att härja omkring när jag kommer hem från jobbet! Men inte idag inte! Dog lite halft påväg hem från jobbet i bilen redan...

Så ingen träning idag... Istället har jag slöat i soffan hela kvällen!
Kokade nyss ett par ägg till frukosten o lunchen imorn o nu ligger jag i sängen som en klubbad säl! Dax att sluta mina blå och drömma fina drömmar (0:

Längtar verkligen till sol o värme!!! I Maj ska jag åka med tjejgänget till en kompis hus i Alicante Torreveija! Längtar dit nu!! Men inte längtar jag ett dugg efter flygresan. Jag kan flyga jag är inte rädd är den frasen som ekar i mitt huvud! Försöker intala mig d så ska vi se att d går bra vettni.

Kan ofta längta tillbaka till sommrarna då vi hade vattenskoter!! Satan va kul vi hade! Adrenalinkick x 1000 att köra runt på vattnet som en galning med en maskin som på 215 Hk! Grymm känsla!!! Man kännde sig så fri lixom (0: Om ni inte har provat så måste ni göra d nån gång i livet! Jag kan lova er att d är grymmt!

Har för övrigt beställt ett par gummistövlar som verkligen behövs i slaskeriet som Sverige levererar.

Bilder från dagens jobb, lunch o vår gammla vattenskoter är vad jag har att bjussa på:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar