måndag 28 januari 2013

Helg

I fredags va jag ledig o då passade jag på att hänga på gymmet några timmar (0: Körde som vanligt löpband o crosstrainer som uppvärmning sen blev d ett stenhårt benpass som resulterade i 3 dagars träningsvärk!! Haha

Helgen har vart full med jobb o mys med familj o vänner! Köpte ost o vin som jag o älskling skulle njuta av i lördags men den ligger kvar i kylen o suktas för vi båda två har ju minskat magsäcken så efter kalas med tårta hos Bennys systerson Lexus som fyllde 1 år och en middag på vretastugan som bestod av oxfile med rösti pallade ingen av våra magar med nån ost alls (0:

Ikväll jobbar Benny så jag är hemma med min lillplutt! Hon ska sova nu men jag tror att hon ffrde ligger o lurar i sin säng! Jag hoppas på ett gymbesök imorn! Det är ett grymmt pass imorn kväll som jag är väldigt sugen på att prova! Kondition o styrka Flex cirkel heter d! Verkar vara ett hårt pass (0: grymmt kul! Får väl se om jag hinner va me på d!

Bilder från mitt stenhårda benpass i frddags o så bjuder jag på en fin bild på min underbaraste lilla dotter! Molly <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar