onsdag 6 februari 2013

Activio spinning

Kom till gymmet, ställde mig på löpbandet o såg att d va folk i spinninglokalen så jag hoppade av bandet drog fram till repan o kollade om d fanns plats! Det fanns de (0:

Har ju inte kört spinning på... Ja väldigt länge iallafall! Så d va en liten spontangrej jag fick för mig (0: tänkte att nu när jag har tränat endel så borde jag klara ett hårt spinningpass! Och om jag gjorde? Shit va grymm jag va!! (Om man får säga d själv) jag körde på som en galning och svetten rann! Det va ju activio vilket innebär att man har ett pulsband precis under brösten som mäter pulsen! På väggen framför oss satt en stor tavla där våra pulsmätare visade hur vårt hjärta slog snabbare o snabbare. Det va riktigt kul och jag klarade mycke mer än vad jag trodde och kommer garanterat köra igen!

Ännu ett bevis på att jag har kämpat hårt med min träning och har både mer muskler o mer flås än vad jag någonsin haft! Lovley!!! Kännde till och med efteråt att jag skulle kunnat fortsätta med ett till pass men gjorde d inte. 55 minuter fick räcka för denna gång!

Fick ett par leggins av min kollega igår som satt som ett smäck! Kul (0: bara svårt att veta vad man ska ha till! Tack Marre !





2 kommentarer:

  1. En svart oversized tröja!
    Du är så himla duktig Jessika!! Kramis
    (Och JA jag har bytt blogg,IGEN) hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som en bra idee Madde! Tack gumman!! Du kämpar oxå på bra kan jag se! Då ska jag sluta följa din gammla och lägga till den nya! Läste inlägget om dogwalkern... Vilken idiot!! Läskigt att hon har vart hemma hos dig o rotat omkring?! Hoppas hon inte har snott nåt av dig bara!! Opolitlig jävel d där altså!

      Radera