tisdag 12 februari 2013

Inspiration

Jag kanske har sagt d förr men det skadar ju inte att säga d igen! Jag använder mig av inspiration till träning med bilder! Googlar ofta på träning och annat för att få fram dom mest fantastiska kropparna som ger inspiration för hur jag vill forma min kropp! Jag följer oxå några fitnessfantaster på instagram som lägger upp grymma bilder, citat mm!

När man har en sån där dag då man inte orkar träna är det bara att surfa ut på nätet o googla på träning, fitness eller varför inte bara på snygga kroppar? Och baaaamm!! Så kom lusten att gå till gymmet som ett brev på posten! Funkar iallafall på mig!

För vi alla vet ju att om vi sitter hemma i soffan o glor kommer vår kropp inte förändras till d positiva!

Nu är det bara ca 4 månader kvar tills vi ska ut o visa hud så kom igen!! Vi hinner bli fit! "Get fit or stay fat, its your choice"

Sommaren 2013 jag är näst intill redo för dig!!









1 kommentar:

  1. Jag vet inte om du såg mitt svar på din kommentar men jag dansa på Studio Dancing queen på skeppargatan. Det kostar 2100 nivå 1 sen går priset ner ju längre du går. Men jag tycker du ska börja, för då kan vi träna tillsammans på openpole och hjälpa varandra!!
    Kan du börja uppdatera oftare btw? Skriv om dina gympass!

    SvaraRadera